Skip to main content

klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Krijtland Wonen wil graag het verschil maken voor haar huurders. Het is daarom van groot belang dat wij weten of je tevreden bent over onze dienstverlening. Cijfers geven inzicht waar het beter kan, hoe je het doet ten opzichte van collega-corporaties en wat je daarvan kunt leren. De informatie die je geeft als huurder geeft betekenis en brengt bewustwording.

Wij laten daarom onderzoek uitvoeren door het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) onder onze huurders. Hoe goed zijn wij bereikbaar? Hoe vriendelijk en behulpzaam zijn onze medewerkers? Klopt de informatie die wij geven? Het KWH-label geeft antwoord op deze vragen door te toetsen op heldere kwaliteitseisen. Klanttevredenheid staat hierbij centraal. We laten dit gedurende het hele jaar onderzoeken.

Er kan op twee manieren contact worden opgenomen:

  • Telefonisch: een medewerker van KWH neemt contact met je op. Deze medewerker stelt zich netjes voor en legt uit waarom hij/zij contact met je opneemt.
  • Online: je ontvangt een Krijtland Wonen e-mail van KWH. Hierin staat een link naar een website met de vragenlijst.

De KWH enquêtes zijn altijd volledig anoniem. Krijtland Wonen kan op geen enkele wijze nagaan wat je hebt ingevuld. Alleen wanneer je toestemming geeft, mag KWH jouw mening aan ons doorgeven. Wil je meer informatie over het KWH-label? Kijk dan op de website van KWH.

Snel naar

ik zoek

Ik zoek

Lees verder

Huurverhoging

Ik huur

Lees verder

ik huur

Over ons

Lees verder

ik huur

Contact

Lees verder