krijtland wonen jaarverslag 2021

Het eerste jaar van Krijtland Wonen is een feit! Een jaar waarin belangrijke en mooie stappen zijn gezet in het nieuwe Krijtland Wonen. Vol trots en enthousiasme is er de afgelopen maanden gewerkt aan de eerste editie van het jaarverslag, met daarin de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen jaar. Hoogtepunten én overige ontwikkelingen die we graag met jou willen delen!

2021 stond in het teken van bouwen en verbinden, zowel binnen als buiten de nieuwe fusiecorporatie. Bouwen aan een stevig fundament van de organisatie, maar tevens ook letterlijk bouwen aan een kwalitatief goed woonaanbod voor onze huurders. Maar succesvol bouwen gaat niet zonder sterk verbinden. En dus is er ook geïnvesteerd in het team van Krijtland Wonen, in haar partners en in de overige stakeholders. Want alleen samen kunnen we het verschil maken!

De woningcorporatie heeft het afgelopen jaar vorm en inhoud kregen. Er is hard gewerkt om ons prachtige werkgebied te optimaliseren én uit te breiden, zowel de woningen als de leefbaarheid in de buurten. Duurzaamheid, renovatie en sloop spelen hierbij een belangrijke rol om zo de kwaliteit van het bezit goed te laten aansluiten op de behoeftes van de huurders. Want dat is waar Krijtland Wonen het allemaal voor doet, voor haar huurders. Met een mooi klanttevredenheidsonderzoek als resultaat.

Krijtland Wonen is dé sociale volkshuisvester in het Heuvelland. De komende tijd zal hier verder betekenis en invulling aan worden gegeven. De belangrijkste inzichten uit dit jaarverslag dienen als uitgangspunt voor de komende jaren. Jaren met hopelijk nog meer kwalitatieve woningen, mooie samenwerkingen en modern werkgeverschap voor onze medewerkers. Dit allemaal door dichtbij, betrokken en verbindend te zijn en te blijven.

Ben je benieuwd naar het volledige jaarverslag? Je leest hem hier. Ook hebben we een informatieve video gemaakt waarin we je in een paar minuten meenemen langs de belangrijkste punten uit het jaarverslag. Bekijk de video hier beneden.

Snel naar

ik zoek